HomeReceptyNa rakovinu určitě zapomenete: lékař jmenoval nejzdravější svačinu pro lidi nad 50...

Na rakovinu určitě zapomenete: lékař jmenoval nejzdravější svačinu pro lidi nad 50 let

Odborník na výživu Michail Ginzburg prozradil, které svačiny jsou pro seniory nejužitečnější.Podle něj, pokud budete tyto potraviny jíst pravidelně, můžete výrazně snížit riziko vzniku nejen rakoviny, ale také aterosklerózy, arteriální hypertenze, cukrovky, rakoviny tlustého střeva a konečníku.

Odborník upozorňuje, že lidé nad 50 let by měli častěji konzumovat zdravé potraviny, stejně jako zakysané mléčné nápoje, ovesné kaše a müsli. Velmi užitečná je také konzumace ovoce a zeleniny.Například jíst více zeleninových salátů nebo plátků a také celozrnné nebo otrubové pečivo.

Podle lékaře taková svačina nasytí tělo všemi užitečnými mikroprvky – vlákninou, vlákninou, vitaminy a také probiotiky a komplexními sacharidy, píší Kubanskie Novosti.

Již dříve jeden lékař jmenoval dvě fatální chyby, kterých se starší lidé dopouštějí.

Martina Polanova
Martina Polanovahttps://restauracenanadrazi.cz/martina-polanova/
Dobrý den. Jmenuji se Martina a jsem autorkou tohoto úžasného příspěvku. Možná je to o zahradničení, možná o jídle. Nebo je možná o životosprávě. Každopádně, když jsem se o něm dozvěděla, projela jsem si ho, vyzkoušela v praxi a napsala vám o něm. Milý čtenáři.
RELATED ARTICLES

3 COMMENTS

  1. Odborník na výživu Michail Ginzburg má pravdu. Je důležité, aby se lidé nad 50 let zaměřili na zdravou stravu a vyvarovali se potravinám s vysokým rizikem pro různá onemocnění. Zdravá svačina bohatá na vlákninu, vitamíny a probiotika je klíčová pro udržení dobrého zdraví v seniorském věku.

  2. Lékař Michail Ginzburg velmi zajímavě popsal, jaké svačiny by měli senioři konzumovat. Je skvělé, že odborníci upozorňují na důležitost zdravé stravy, která může snížit riziko vážných onemocnění. Já osobně se snažím pravidelně jíst ovoce a zeleninu, a jsem ráda, že to má tak pozitivní dopad na moje zdraví.

  3. Odborník na výživu Michail Ginzburg prozradil, že jíst zdravé svačiny je klíčové pro snížení rizika vážných onemocnění u lidí nad 50 let. Je skvělé, že odborníci zdůrazňují důležitost konzumace ovoce, zeleniny a zdravých obilovin. Je to jednoduchý způsob, jak ovlivnit svoje zdraví k lepšímu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Am beliebtesten