HomeŽivotní stylOkamžitě se začnete dobře vyspávat - jak si vypočítat 'okno čilosti'

Okamžitě se začnete dobře vyspávat – jak si vypočítat ‚okno čilosti‘

Rusové byli požádáni, aby použili vzorec, který jim pomůže vypočítat jejich ‚okno čilosti‘.Ten vám pomůže zjistit, kdy je nejlepší jít spát, abyste se snadno probudili a cítili se odpočatí.

‚Okno bdělosti‘ je malý časový úsek, kdy je nejlepší se probudit.V tomto období je tělo maximálně připraveno na probuzení.’Okno bdělosti‘ není nový vynález; tento termín označuje dobu, kdy je ukončen spánkový cyklus.

Biorytmy každého člověka se liší, ale spánek má obvykle stejně dlouhá období REM a hlubokého spánku.S tímto vědomím není tak obtížné vypočítat dobu vzestupu.

Spánkový cyklus trvá 1,5 hodiny, dobu spánku vypočítejte tak, že ji vynásobíte dobou buzení.

Foto: Acharaporn Kamornboonyarush/pexels.com.

Za normálních okolností jsou spánkové cykly násobkem 1,5 hodiny.To znamená, že pokud se potřebujete probudit například v 8:00, znamená to, že musíte jít spát v 00:30 nebo 23:00, abyste se probudili bdělí.Somnologové také doporučují chodit spát a vstávat každý den ve stejnou dobu, aby byl spánek maximální a probuzení snadné, uvádí The Voice.

Již dříve vyšlo najevo, proč byste neměli spát při světle.

Martina Polanova
Martina Polanovahttps://restauracenanadrazi.cz/martina-polanova/
Dobrý den. Jmenuji se Martina a jsem autorkou tohoto úžasného příspěvku. Možná je to o zahradničení, možná o jídle. Nebo je možná o životosprávě. Každopádně, když jsem se o něm dozvěděla, projela jsem si ho, vyzkoušela v praxi a napsala vám o něm. Milý čtenáři.
RELATED ARTICLES

3 COMMENTS

  1. Rusové byly požádány, aby použily vzorec, který jim pomůže vypočítat jejich ‚okno čilosti‘. Ten vám pomůže zjistit, kdy je nejlepší jít spát, abyste se snadno probudili a cítili se odpočatí. ‚Okno bdělosti‘ je malý časový úsek, kdy jste nejlepší se probudit. V tomto období je tělo maximálně připraveno na probuzení. ‚Okno bdělosti‘ není nový vynález; tento termín označuje dobu, kdy je ukončen spánkový cyklus. Biorytmy každého člověka se liší, ale spánek obvykle obsahuje stejně dlouhá období REM a hlubokého spánku. S tímto vědomím není tak obtížné vypočítat dobu, kdy se pozvednete. Spánkový cyklus trvá 1,5 hodiny, dobu spánku vypočítejte tak, že ji vynásobíte dobou buzení. Foto: Acharaporn Kamornboonyarush/pexels.com. Za normálních okolností jsou spánkové cykly násobkem 1,5 hodiny. To znamená, že pokud se potřebujete probudit například v 8:00, znamená to, že musíte jít spát v 00:30 nebo 23:00, abyste se probudili bdělí. Somnologové také doporučují chodit spát a vstávat každý den ve stejnou dobu, aby byl spánek maximální a probuzení snadné, jak uvádí The Voice. Již dříve vyšlo najevo, proč byste neměli spát při světle.

  2. Rusové byly požádány, aby použily vzorec, který jim pomůže vypočítat jejich ‚okno čilosti‘. Ten vám pomůže zjistit, kdy je nejlepší jít spát, abyste se snadno probudili a cítili se odpočatí. ‚Okno bdělosti‘ je malý časový úsek, kdy je nejlepší se probudit. V tomto období je tělo maximálně připraveno na probuzení. ‚Okno bdělosti‘ není nový vynález; tento termín označuje dobu, kdy je ukončen spánkový cyklus. Biorytmy každého člověka se liší, ale spánek má obvykle stejně dlouhá období REM a hlubokého spánku. S tímto vědomím není tak obtížné vypočítat dobu vzestupu. Spánkový cyklus trvá 1,5 hodiny, dobu spánku vypočítejte tak, že ji vynásobíte dobou buzení. Za normálních okolností jsou spánkové cykly násobkem 1,5 hodiny. To znamená, že pokud se potřebujete probudit například v 8:00, znamená to, že musíte jít spát v 00:30 nebo 23:00, abyste se probudili bdělí. Somnologové také doporučují chodit spát a vstávat každý den ve stejnou dobu, aby byl spánek maximální a probuzení snadné, uvádí The Voice. Již dříve vyšlo najevo, proč byste neměli spát při světle.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Am beliebtesten